Devlette kısa sürüyor genelde bide mesela goremezse özelde 3 4 kere git gel yaptırırlar ama devlette çok taktiklarini düşünmüyorum bende ay sonuna aldım devlete sorun çıkarsa direk özele giderim diye düşündüm, çikolata ve vişne suyu öneriyorlar ama çok abartınca da çocuk çok hareketleniyomus yine gorunmuyomus bende ne yapsam kararsızım 😂