Sareee Kızlar merhaba 35+3 üm fakat iki gündür tansiyonum çok düşük 8-3 başına böyle bişi gelen var mı ?
Seten Ben canım yarın doğumum olcak nasipse ama dün biranda tansiyonum düştü midem bulandı bağırsaklard bozuldu sonra gittim bir serum taktırdı doktorum düzeldi ama bakalım yarın ne olacak