canbebekku21 progestan kalçadan iğne verdiler mi size benim de tam 6 haftada adet kanaması şeklinde kanamam olmuştu bebeklerin kalp atışını görünce içim rahatladı 5 gün boyunca progestan kalçadan iğne kullandım zaten progestanın fitiline de kullanıyordum kese etrafında kanama görülmüştü. Korkmayın İnşallah bir şey olmaz tüp bebekle mi ikiz gebelik oldu genelde tüp bebekte kanama daha fazla oluyormuş, yine de bir daha kanama yaşarsanız hastaneye gitmeyi ihmal etmeyin