Burcuveburcum Devlet hastaneleri biraz öyle, bende ilk haftalarda devlete gittim 2-3 kere. Sonra özele geçtim, devlet hastanesine giden biraz yırtık olması lazım, ben gidiyordum sus pus doktorun da başına minnet sesim çıkmıyor bi şey sormuyorum. Ama ilk çocuk sonuçta sormak merak etmek en doğal hakkımız