momBg ben 3 aylık evliyken kimyasal geçirdm 3,5 sene sonra şükür hamile kaldım yeniden 🥹pco vardı bende herşey yolundaydı onun dışında rahim filmi kalmıştı geriye,onu çekilmeye karar verdiğimde hamile olduğumu öğrendim. Birkaç ay öncesi yumurta kalitesi için takviyete başlamıştım sürekli kullanmadım,eşimde sperm kalitesi için takviye başlamıştı etkisi oldu elbet ama o takviyelerden sebep mi oldu bilemiyorum. Öncelikle nasip tabii vakti vardı rabbim nasip etti 🥹