Arhez20 3 ay önce klomen ve ovitrelle kullandım olmadı başka dr gittim 3 ay olanağa bırakalım sonra gel dedi bu sefer letu2.5 başladı yarın kontrolüm var . Hangisi daha iyi Letu ile hamile kalan var mı ?
Meridaily Arhez20 letu 2.kullanışım. Öncekinde hamilelik olmadı. Çatlatma iğnesinin 14.günü, bekliyorum ben de