irem-16 ben de aynısını yapıyorum 3 aylık bebeğime hem süt hem mama veriyorum, sütümü ekstradan da sağım yapıyorum artsın diye, sağım yapmak sütü azaltmaz aksine düzenli yapılırsa artış sağlar, ben düzenli yapamıyorum bazen ama hic değilse uyarı vermeye çalışıyorum, bebeginiz emmiyorsa sağım da yapmazsanız göğsünüz zaten kurumaya başlar sütünüz tamamen biter