YouAreMySunshine Hanımlar artık neredeyse oğlum dünyaya gelecek ama hala isme karar veremedik fikirlerinizi beyan ederseniz çok sevinirim
Selim_Alparslan YouAreMySunshine Ali Ege de i ve e harfleri sesli söylediğimizde harfler sesli harf ikiside birbirine giriyor Alege gibi anlaşılıyor disarda 2 3 kere mesele bagirarak cagirsaniz tuhaf duyulur ben sevmedim ikisi ayrı ayrı güzel.
ppmerlina YouAreMySunshine Ali Ege söylerken daha uyumlu geliyor. Ali Mete zorlama gibi duruyor kulakta bencee
Elzem123 YouAreMySunshine arkadaşımın oğlu Mete Ali çok güzel bence. Başa Ali koymak istiyorsanız Ali Asaf güzel olabilir. O da başka bir arkadaşımın oğlunun adı 😊
YouAreMySunshine ppmerlina Bende aynı sizin gibi düşünüyorum. Aslında Meteyi istiyorum ama zorlama gibi geliyor. Teşekkür ederim
YouAreMySunshine Elzem123 Mete Ali yi de düşündüm ama e ile bitip a ile başlayınca iki sesli harf arka arkaya tuhaf geldi bana 🥲 teşekkür ederim
Selim_Alparslan YouAreMySunshine harf uyumuda cok önemli iki ismi birlestirirken bence biri sert bitiyorsa diğeri yumuşak başlamalı 😇