Kızlar selamlar,
Bebeğim bugün 10 günlük oldu. Aksamları özellikle bebeğimde titremeler oluyor. Bazen sağ ayak sağ kol aynı anda oluyor. Bu normal midir? Doktorumuz nörolojiye gitmemizi söyledi. Nöroloji doktoru da takip edin 28 gün dolduktan sonra bakarız dediler.
Aynı durumla karsılasan var mı?