Ceylinnn8 Zeyson başka hangi markaa yaptın canım. Birde ben 3-4 gün önce hergün yapmıştım hiçbirşey çıkmamıştı ama bu sabah silik çikti. Eğer bozuk olsa diğerlerindede silik çıkması gerekmez miydi? Boşa mı evham yapıyorum acaba 🤦🏼♀️
veramommy Bugün hayatımın şokunu bende yaşadım. Test bozuk diye düşündüm 2 kere daha yaptım,umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur🥹
Ceylinnn8 veramommy hangi markalarla yaptın canım. Herkes çoğu testler yalancı pozitif gösteriyor demiş, pozitif çıktığına bile sevinemiyorum şuan 🥺
Bir1kelebek Nuriay canım testi boşver direk kan ver çizgi aramaktansa en azından kanda hemen gösteriyor boşver testi ben öyle yapıcam artık hem idrara geç düşüyor
Zeyson Ceylinnn8 albi ve first diye iki marka kaset test yaptım cnm albi bende daha önce denedim hiç yanıltmadı istersen sende farklı bi marka dene yada kan ver kafan rahat etsin
veramommy Ceylinnn8 h|nimo diye bi test yaptım başta bozuk gibi çıktı çizgi çok baştaydı sonra awox diye bir markayla yaptım onun ikiside çok net çıktı hemen gidip kan verdim 567 çıktı
veramommy Nuriay aşırı iştah artışım vardı başkada hiç belirtim yoktu ki zaten normalde yemek yemeği çok seven biriyim hiç anlamadım o yüzden
Parek00 Ceylinnn8 tebrik ederim benimde 26 sında 7 gün var daha sabah yaptım çıkmadı 😔 ama çok erken yaptım
rumeysa_mom Ceylinnn8 hayırlı olsun inşallah miniğiniz sizinledir moralinizi bozmak gibi olmasın ama benim testim de sizinkinden daha koyu pozitif çıkmıştı ama kanda negatif çıktı ama inşallah sizde vardır 🫠
Zeyson Ceylinnn8 ben pazartesi verecem cnm saglık ocagında zaten cuma adet günüm 2 gün gecikmeyle verecem