Rosegul Ceylinnn8 canım hayırlı uğurlu olsun 🧿💝 Benimde bat 23, belirtilerin nelerdi benim sadece süt gibi akıntım var seninki nasıldı
Mehlika_ Ceylinnn8 darısı bizlere 🥰😍 özellikle dikkat ettiğiniz bişey var mıydı bende reglimi bekliyorum sonrasında yeniden planlama
Ceylinnn8 Mehlika_ yumurtlamayı takip edip ona göre birlikte olduk onun dışında birşey olmadı canım. Teşekkür ederim darısı isteyen herkese nasip olur inşallah 🥰❤
AnneeeG1 Ceylinnn8 aynı şeyleri yaşıyorum ulan bat bugün gelen giden yok hayırlısı olsun hepimiz için ayın 26 sında randevum var o zaman a kadar olmazsam inşallah benimde meleğim benimledir dua eder misin benim için 🤲🥹
Ceylinnn8 Nuriay çatlamanın 10. günündeyim canım. Testi yarın tekrarla istersen ben pek birşey göremedim
Esmaaaa58 Benmde 24 bat acaba bende test yapsam çıkarmı folik asit de kullanıorm doktorm yazdı çock istedgm içn geçen ay olmadı kimysl oldu sanırm test yapmştm hepsnde silk çıkmşdı sonra negatif olmşdu 10 gnde adetm geçmişti bu ay olur inşallah
Ceylinnn8 Rosegul bel, kasık, karın ağrısı ve su gibi akıntım var canım. Süt kesiği mantar akıntısı olabilirmi
Rosegul Ceylinnn8 mantarım yok kuzum da süt kesiği gibi değil peceteye sildikce gelen uzun hafif saydam gibi
Nuriay Ceylinnn8 tamam canım postuma bakarmısın her kez görmüştü aslında gözle silik gözukuyor ama erken henuz
Ceylinnn8 Nuriay Nuriay belirtiler nerdeyse aynı canım. Bu sabah test yapana kadar bende adet olacağım diyordum ama meleğim ben burdayım dedi 🥲
Ceylinnn8 Rosegul onu bilmiyorum kuzum ama bazılarındada beyaz akıntı olabilir diyorlar, kişiden kişiye değişiyor