Hkk olgun denilmiş ama olgunluk derecesi nedir bilemiyorum bende pek anlamıyorum açıkçası aslınfa 5. Güne giden embriyolar gebelik içşn en uygunları olduğunu biliyorum hani bugüne kadar iyi bir şekilde ilerliyorsa demekki sağlıklı diye düşünüyorum ama demekki süreç o şekilde ilerlemiyor