Zumra-nur46p mervebusra Bir hafta sonra inşallah kontrol de söyler doktorum cinsiyeti canım bende 14 haftalık hamileyim hareketini hissettin mi bebeğin
Salihanurrr mervebusra bende 12+3 üm çok heyecanlıyım cinsiyet için 14 haftalıkken gidicem inşallah 2. Gebeliğim bir oğlum var inşallah bu kızdır😍
Rukiyeinci94 mervebusra 13+2 deyim erkeğe benziyor bir çıkıntı var dedi.2.gebeliğim arada oynamasını hissediyorum sanırım 2.oğlum geliyor ama 16.haftayı bekle dedi.İlk gebeliğimde hiç şüphe yoktu ama bunda şüphe bıraktı anlayamadım.Doktor değişeceğim sanırım.
Fatmnrzddd Zumra-nur46p ben hissediyorum bazen pıt pıt diye bağırsak Hareketi ile ayırabiliyorum 2.gebeliğim
mervebusra Rukiyeinci94 benim de kramp giriyor hapşırık oldugund a hissediyorum resmen sağ kasığımda kramp gibi giriyor bide sağ kasığımın tam arka tarafı kalçaya doğru ağrı var kitleniyor resmen
S-nur1 14+4 den selam ne zaman bu haftaya giriş yaptım hiç birseyim yoktu fena bir baş ağrısı başladı kaç gündür çekiyorum 😔bu arada cinsiyetimiz de erkek 👼🏻
merymom_ S-nur1 bende yarın 14. Haftaya gireceğim 2 gündür baş ağrım var arada hafifliyor bi anda şiddetleniyor tansiyon oynuyor sanırım tuzlu limonlu soda içmiştim öğlen o birkaç saat fayda etti
mervebusra S-nur1 Baş ağrısı bende de var tuttumu sağlam tutuyor hayırlı olsun rabbim kucağına almak nasip etsin inşallah canım ♥️
KLORAKHANIM mervebusra yarın randevum var 15 haftalık oluyoruz yarın bakalım 🥹 umarım öğrenirim, 2. Gebeligim 🧿
Busra_degirmenci mervebusra 12+5 de erkek dedi doktorum bir ay sonraki kontrolde birdaha soracağım ☺️☺️