Slmcnmyeniben eumuto9995- benim böyle bile değil aşırı silik çıkıyor ikinci çizgi sanırım çok bekliycem😒
eumuto9995- Esmakeskin 5 mayısta adet oldum 10 unda bitti. Biraz geç başladım sanırımm bu teste ama uygulamalara göre bu aralıklarda gösteriyor yumurtlama tarihlerim
Esmakeskin Uygulamalar doğru sonucu göstermiyor klasik düzenden yapıyorlar da sen yapmaya devam et . Benimde bir ayımda 4 5 gün üst üste böyle oldu sonra pik oldu . Ama ben 11. Günde de 14 te de 16 da pik gördüm her ay değişiyor mesela bende
Gylcu Bazı testler yeterince koyu göstermiyor bazen de fazla sıvı almış oluyoruz koyulaşmıyor en son yaptığınız bi ihtimal pik olabilir çünkü benim pik olan buna benziyordu 2. Gün çatladı çünkü
eumuto9995- Slmcnmyeniben işte bu yüzden bende ovülasyon testi uzun zamandır yapmıyordum çünkü insanı strese sokuyor yani sizi anlıyorum