Glsnarstrn Merhaba arkadaşlar.21+3 Üz ve bugün karnım ağrıyor tam bebeğimin olduğu bölge. sanki regl olacak gibi.sizce normalmi? Birkaç gündür stresli geçti günlerim endişelendim.aksi bir durum varmıdır?
Sabireeray Glsnarstrn aynı durumu bende yaşadım canım Dr normal dedi şimdi 22 haftalık 21. Haftada ara ara oluyordu
Zlyh89 Glsnarstrn ben sırf bu şikayetle dün doktoru boyladım:) 23 haftalık benimkide. Nstye dahi gönderdi sancı varmı diye baktılar herşey normal cıktı. Bol su iç dedi bana
Glsnarstrn Sabireeray iyi bari korktum birşeymi oluyor yoksa diye stres çok etkiliyor denince😊teşekkr ederm içimi rahatlattınız