Aslında doğum esnasında ve sonrasında hiç pozitif gelmeyen ama sonrasında düşününce çok çok iyi geçen bir hikayem var. 😄 Hiçbir belirtim yoktu 39+6 da gece 2 buçuk gibi sanırsam hafif kasılmalar oldu bende kasılma sayardan bi bakıyım dedim öylesine hiç ihtimal vermeyecek kadar azdı, sonra baktım 40 saniye süren 5 dakika arayla düzenli sancılardı. Eşime söyledim 3 buçuk gibi biz gittik hastaneye ama eminiz geri eve göndereceğine. Sonra ebe muayene etti 4cm açık var ama eve göndeririz büyük ihtimal dedi sonra biraz bekletti tekrar muayene etti benim açılmam artmıştı 5 6 hatırlamıyorum tam net. Ebe yatışını verelim dedi hızlı açılıyorsun. Ben de suya doğum planladığımız için onu düşünüyorum havuz yetişmeyebilir bile dedi ebe. Neyse havuzu hazırladılar ama kasılmalar artık baya baya arttı kesisiz suni sancısız tamamen doğal ilerlediğimiz için ve ben havuz şişme olduğu için ayaklarımdan tam destek alıp ıkınamadım başlarda sonra doktorlar ve eşim ebeler falan hepsi tuttu sonra 3 5 tam hatırlamıyorum ıkınmadan sonra 11.10 da minnoşum doğdu. Doktor aslında ben çok öncede seni doğurturdum kesi atıp masada ama seninki tamamen doğal o yüzden biraz daha uzadı dedi. Ben tabi o sıralar yalvarıyorum alın beni sezaryene 😂 iyiki almamışlar. Hafif yırtığım olmuş 2 dikiş atıldı. Şuan 1 haftayı doldurduk. Korkmaktan ve kendini sıkmaktan ziyade kasılma anında sabırlı ve sakin ilerlemek doğumun özeti. Bu arada 4 5 ay sanırsam pilatese gittim, çok yürüyüş yapmadım ama esnek bir vücudum vardı hocamda hep söylüyordu onun ve suyunda etkisiyle Allahında izniyle güzel bir doğum oldu. Suya doğum tavsiye edilir kızlar.