Kızlar sizin doktorlar nasıl bilmiyorum ama benim ki sezaryen istiyr gibi, 34. haftaya giricem 30. haftada beri bebek baş aşağıda çatı muayenesi yaptı üstten biraz basık gibi sezaryen olabilir ama belli olmaz yinede dedi, yani doğum aşağı yukarı bayrama denk geliyor diye böyle yapmış olabilir mi ? bebeğin suyu falan normalken neden sezaryen desin çoğu doktor çatı muayenesi yapmıyor bile anlam veremiyorum sizinkiler de öyle mi doktor değiştirmeli miyim ?