FefeD bende 38+4 oldum benim niye gelmiyor hiç bişey ya 😭 ayrıca ilk bebeğimde nişanım gelmisti sancı vs hiç bir şey yoktu yinede tedbir amaçlı gittiğimde 3 cm açıklık vardı yatış yaptım ve ertesi gün oğlum kucagimdaydi sancida ertesi gün başlayıp 7 saat içinde oldu bitti herşey ama şimdi ki hamileliğimde nişanım gelse kontrol amaçlı giderim ama sancı yoksa geri gelirim sanciyi evde beklerim boşu boşuna orda saat başı vajinal muayeneye girmeye gerek yok eğer herşey yolundaysa tabi