@1melekannesi3858 merhaba bende böyle bir durum yaşadım iki farklı doktora gözüktüm ama ben ilk doktor direk dış gebelik olabilir falan dedi başka doktora gittim ultrason da kesem çok az da olsa gözüktü ama saglıksız gebelik oldu birden yükseldi sonra az bi şekilde düştü ben çok beklemeden kürtaj ettiler beni düşük yapamadım çünkü