Kızlar 6+2’de 9+5’de ve bugünde 11+2’de burnum kanadı ve öyle afedersiniz simükle olan kanamadan değildi akıcı bir kanamaydı 1 dakika felan akıcı kanamıştır sonra dindi, ama bu sabah 8’de uyurken sıcaklık hissetttim bir baktım şakır şakır burnum kanıyor uykumdan uyandırdı beni gittim peçete felan tuttum işte uyuya kalmışım az önce uyandım yüzümü yıkadım burnum tıkanık gibiydi sümkürdm ve pıhtı çıktı böyle uzun damar gibi bişeydi. Afedersiniz çok ayrıntıya girdim fakat normalmı değilmi bilmiyorum İntde burun kanaması normaldır yazıyor başına gelen varmı bu durum bunu merak ediyorum en azından biraz içim rahatlar 26sında randevum var zaten doktoruma da söyleyeceğim..