Busraaa233- 5 yıl önce Urfa’da doğum yaptım. Kadir yaman a gidiyordum. Lotus hastanesinde doğum yaptım. Mehmet ağar ı da övüyorlar. Benim zamanımda bu 2 doktor alanının en iyilerinden sayılırdı. Ablam da lotus hastanesinin yanındaki hastanede doğum yaptı( medinova mıydı neydi adı)