Oznurozkatarr Emnnur tüp bebekle hamileyim 9+2 deyim göğüs hassasiyeti hariç hala birşey yok 😂 baştan beri de ara da kaşık ağrısı oldu
Sun10 Emnnur kasık batması ve göğüs hassasiyeti ilk ve hemen yaşadığım belirtiler. Hiçbir zaman göğüslerimle hassasiyet acı yaşamam hamile olduğumu direk anlamıştım böyle iki gebeliğimde de
Ayfersalih28 Sun10 gogus uçları morardı mi kenarları hafif koyulasma kabarcıklar oldu mu gogus ucu kenarlari
Emnnur Izell bende uygulamaya göre 4+6 ama belirti falan yok tüp bebek bundan önce hamile kalmıştım belirti yoktu boş gebelik olmuştu korkuyorum Bilmiyorm keseyi ve bebeği gördünüz mü siz peki
Sun10 Ayfersalih28 uçları dikleşip çok hassasiyet oluyor öyle bi sekil ya da renk değişimi değil. Koyulasma bazı kadınlarda hamileliğin ilerleyen zamanlarında olabiliyor
Emnnur Sun10 uçlarına dokununca ağrıyor tabi o var mesela bulaşık yıkarken belim ağrıyor başkada birşey yok yarın beta için tekrar test vericem
Ayfersalih28 Emnnur benimde oyle dokununca ağrıyor ara ara agri giriyor gogus ucu morarma gigus ucu etrafı da hafif mor
Sun10 Emnnur çok erken test yapmayın benim erken gebelik testinde bile çıkmadı bu sefer ta adetim bir gün gecikince çıktı