Doğumuzda çok iyi ve çok güzel hastaneler var
Biraz Ordan burdan bilmeyen tecrübe etmeyen insanlar var ve konuşuyorlar
Ben Şırnak’ta yaşıyorum eşimin tayin nedeniyle ama doğumumu Diyarbakır’da yaptım özelde batı hastanesi doktorumda zozan durgundu müthiş ilgi kibarlık ve doktorum vardı ben ikinci çocuğum olursa nerde olursam olayım gene oraya gitmek tercihim olur ve belki ondan iyisi dahada yakınımda var ama ben o hastaneyi çok sevdim tekrar diyorum “iyi olan bir çok hastanede ve doktor var doğumuzda “