Daha önce düşük öykünüz vs yoksa gereksiz bence o parayı vermek. İkili test yaptırın eğer riskli bir durum çıkarsa fetal yaptırırsınız yoksa hiç bi sorun yokken 17-18 bin verip o testi yaptırmak gereksiz bana sorarsanız.
Sen yaptırdın mı derseniz evet ben yaptırdım çünkü ilk bebeğimi 11 haftalıkken kalp durması sonucu kaybettim bu kayıpların çoğunlukla genetik bozukluktan kaynaklı olduğunu söyledikleri için bu bebeğimde de acaba genetik bir sorun var mı diye baktırmak istediğimiz için yaptırdık temiz çıktı çok şükür.
Böyle bir öyküm olmasaydı ben yaptırmazdım