Merhabalar Aksaray Üni. Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde doğum yapan anneler varmı? Ben sezeryan oldum ilkini özelde şimdide özelde düşünüyorum ama devlette sezeryan olup memnun kaldığınız doktorlar varsa paylaşır mısınız? Özelde doğum yapanlar da varsa hastane ve fiyat iletirse sevinirim ❤️