ElifUner Kızlar merhaba. 5+0 olduk bugün. Kasıklarımda bir zonklama var, daha önce yaşayanınız oldu mu sizce normal midir?
[silindi] ElifUner bende 5+5im ve karın mı kasık mı artık neyse ağrım var ve belime vurmaya başladı. İnşallah sorun yoktur da büyüme ağrısıdır :/
anneoluyorum1212 ElifUner senin haftalarında çok kasık ağrısı çektim gece uykumdan bile uyandırırdı beni. Kan gelmediği sürece normal olduğunu söylediler ama zonklamayı hiç duymadım
eumuto9995- Evet ben özellikle çok kasık ağrısı çekmiştim ve tedirgin olup her seferinde doktorumun kapısını çaldım. Bebek ve kese geliştiği için ağrı yapıyor yani yerleşme ve büyüme ağrısı dedi doktor. Tek belirtim de hep kasıklarımın ağrımasıydı zaten
ElifUner eumuto9995- tek taraflı ağrınız oluyor muydu peki ? Benim kramplar giriyor iç bacaklarıma belime kadar yayılıyor. Korkuyorum açıkçası
Nur5 ElifUner ay yaşamaz olurmuyum halen daha bitmek bilmeyen gaz var bide yapmayınca yani ağrı giriyor karnıma
eumuto9995- ElifUner doktor bana normal olduğunu söylemişti. Çok tedirginsen bi git istersen doktor baksın içini ferah tut 🌸
1Kastalia Bende 5+1 deyim sadece hafif bel ağrım var iki gün önce bi lekelenmem oldu ondan sonra tüm belirtilerim gitti normal mi acaba
ElifUner 1Kastalia bilemedim ki canım ya benimde belirtilerim bi gidiyo gi geliyo ama lekelenme olmamıştı. Doktoruna sordun mu?
ElifUner Nur5 benimde öyle ya kramp giriyor gaz çıkaramadığımda. Bir de bir türlü rahatlayamıyorum çok zor bir süreç. Göğüs belirtileriniz nasıl? Benim bir gün acıyor ertesi gün sanki hiç birşey yok, acı dolgunluk vs yok oluyor.
Nur5 ElifUner biri dokunmadikca göğüslerim zaten irilesmis birde hassaslasmis ilk zamanlar sanki göğsümin içinde ateş yanıyordu
ElifUner Nur5 benimde oldu bir ara öyle ama sonra daha rutin acıya bıraktı kendini artık. Bazı günler daha çok acıyo bazı günler daha az bazen anlık kesiliyo
ElifUner [silindi] benimde var kasık krampları, bazen adet ağrısı gibi oluyor. Belime kuyruk sokumuma vuruyor. Normaldir yani
[silindi] ElifUner evet adet ağrısı gibi olunca korkuyorum bende de inşallah her şey yolundadır hepimiz için