Masal2021 evet kimyasal değil kese gözüktü hatta rahim içinde o yüzden normal gebelik 3 mm 25 mi ne bisey dediler kese için tam duymadım.ama normal gebelikmis bebek tutunamamis annesi sağlıksız bebek dedi ayrıca rahimde kanama alanı gözüktü benim kanama yok ama muhtemelen en Kısa zamanda kanama olacak onunla da atacam doktor ondan öyle demistir