Kızlar 33. Haftadayız . Biraz önce 10 dk arayla 3 defa kasılmam oldu . Ardından tuvalete girince peçeteye pembe 1 damla leke geldi . İnternette normal yazıyor , doktoruma sormaya çekiniyorum çünkü adama sürekli şikayette bulunuyorum bıktı benden 😣 daha önce başına gelen var mı?