minussset benim 26 haftadan itibaren bebek baş aşağı duruyor elleri hep kasığım da korkmayın bende vajinamda çıkacak gibi hissediyorum hep 34+4 olduk üstelik en son kontrolümde bebek kendini iyice aşağı yerleştirmiş rutin hayatıma devam ediyorum bir sıkıntıda yaşamadım çok şükür doktorumda bir sıkıntı yok dedi sizde endişe etmeyin yorulduğunuzu hissettiğiniz an dinlenin inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🫶🏻