K-k-eda benim oğlum minyon doğmuştu sleepy ona tam oluyor, prima büyük ve kaba olmuştu bacak yapısı için hiç uygun olmadı. 2.ye hamileyim yine sleepy aldım. Kıyafet olarakta Ekim sonu doğum olmuştu hiç kısa kollu bir şey almamıştım hep uzun kollu zıbınlar, 0-3 ay 3-6ay kışlık tulumlar vs almıştım yani hep kış alışverişi yapmıştım hepsini de kullandım. Sayı olarak ben özellikle yenidoğan ve 0-3 ay çok fazla almıştım bir çok kıyafeti direk çöpe gitti kaka-kusmuk vakası çok oluyor ilk ay, 3-5 takımla geçirilecek zaman değildi benim için, çokça takımla çok rahat geçirdim. Siz de bebeğinizin tahmini doğum kilosu boyuna göre alışveriş yapabilirsiniz. Benimki 2550 doğmuştu ilk 1 hafta 10 gün yenidoğan giydi, sonra 0-3 aya geçti ve 3 ay olana kadarda giydi hepsini. Bazı bebekler iri doğuyor ve doğar doğmaz 0-3 ay giyenler var yani kıyafet için başlangıçta az takım alıp bebeğinizin kilosu boyuna göre doğumdan sonra detaylıca alabilirsiniz ama bolca alın gün içinde 7-8 kere kıyafet değiştirdiğim oluyordu bu tecrübeyle yine bir dolap dolusu kıyafet alışverişi yaptım 😅