Leylak34 Kizlar genoks ta test yaptırdım ama herkes sikayet ediyor sonuclar geç geliyor diye burda test verip sonucunuzu kaç günde aldiniz.
aylinpalaa Leylak34 genoksu bilmiyorum ama bize fetal dna için kan verirken en geç 10 iş günü demişlerdi 9.günde sonuçlar çıkmıştı
Burcak61 Leylak34 ben bölge sorumlusu ile iletişime geçtim yarın konuşup erken çıkması için elimden geleni yapıcam dedi benimkinin 3 Hazirana kadar çıkması yeterli 3 hazirana amniyosentez günü verdiler eğer sonuç temiz gelirse amniyosentez yaptırmayacağım
Leylak34 littlechick çok hızlı gelmiş bu da şans işi galiba fazla sikayet var 2 haftayı geçiyor diye ben de merakla bekliyorum
Leylak34 Burcak61 3 hazirana kadar illaki çıkar ne zaman vermiştin testi. Benim temsilci telefonu bile acmiyor
Burcak61 Leylak34 temsilciyi aramadım ya yazdım direk cevap verdi ama niye cevap vermiyorki çok ilginç