Merhaba kızlar sonunda doğurdum hep burda doğum hikayeleri okurken kendime motive ediyordum şükür banada da yazmak nasip oldu 10 Ocak Cuma günü kontrölüm vardı muamele gittim işte doktorum çatı muanesi istedi oldum 1 cm açılmam vardı nst den de sancı çıkıyordu ama ben bir şey hissetmiyordum neyse eve geldim yürüyüş falan yaptım uyudum uyurken cumartesi sabaha karşı sancıların başladığını hissediyordum yalancı sancıdır dedim ondan sonra ağrılarım çoğalmaya başladı neyse lavaboya gittim leke gelmişti 3 4 damla beni bi korku sardı uyuyamadım artık hareket ediyorum ha bir hiç durmadım sonra duş aldım yarım saat duşta kaldım benim ağrılar gittikçe artıyordu eşim hastaneye gidelim dedi ben yok bekleyecem dedim saat 18.00 da sancılarım sırtıma vuruyordu doktorum ne zaman sırtına vurursa ozmn gel dedi gittik bizde hastaneye doktorum ile görüştüm oda hastanedeydi ebem de oradaydı muane etti ebe beni saat 7 di 2 cm açılmam vardı ozmn çok kötü oldum Sabahtandır sancı çekiyorum dedim 1 cm mi açılma olmuş daha çok korkmaya başladım ondan sonra odaya gittik açılman 4 cm olsun öyle hareket et dedi hemşireler yine de ben yürüyüş falan yaptım ağrılar gittikçe artıyor tabi saat 22.00 oldu artık dayanılmaz bi hal oldu o sancılar büyük abdestini yapma isteğim geliyordu hemşireyi çağırdım söyledim böyle yok dedi erken daha açılman 2 cm doğum sabaha anca olur dedi ben dayanamıyorum dedim saçımı yoluyordum resmen ebenin yanına gittik açıklığa baktı 9 cm olmuştu şoka girdi oradaki herkes açılman çok hızlı ilerledi diye sonra masayı hazırlayın dedi ebem doğuma başladı sancı geldikçe ıkın dedi bana 4. Ikınmam prensesim çıktı o çıktıktan sonra öyle bi rahatlama oluyor ki tüm sancıları herşeyi unutuyorsunuz yemin ederim etrafımda ki herkes diyordu yapamazsın beceremezsin normal doğumu sezeryan ol yapacam diyordum ben yaptıysam herkes yapar hiç korkmayın kızlar bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşey bitiyor uzun oldu biraz doğumdan korkanlara motive vermek istedin Allah tüm hamiilere kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏻🩷 Yazmak ancak nasip oldu 😀