Deletedmom667 ilahe21 endokrin doktoruna gıttıgın zaman ilaç verıyor ayarlıyor dozunu dusuyor kuzum bende kullanıyorum ilaç. Tsh 7.00 idi gecen ay suan 3.50 biraz daha yukseltti dozu. T4 de onemli onada bakıolar