Haticeharan Ben doğsun diye beklerken sanırım keyifte minik kız. Midemde toplanıyor sanırım kanala girmedi. Ağrılarım sancılarım oluyor ama açılmam yok:(
Burcinnn1 Haticeharan bugün 38+1 olduk eve giriştim sabahtan beri halı sildim koltuk sildim gelsin diye elimden geleni yapıyorum gelen giden yok 😂😂
annesiningunesi_ Haticeharan boz de 39+3, olduk hâla midemin altinda ilk gebelik. Bizim kiz da keyifci cikti beklemedeyiz. Ne sanci var ne su ne nişan.
Haticeharan Burcinnn1 bende tüm evi 40ladım elimle sildin yerleri yok diger gün düğünde oturmadım her gün spor merdiven in çık ama nişan bile gelmedi daha