Anonim000 suan 12 haftaliyim bendende kahve leke geldi sürekli olmasada ara ara geldi bi sorun olsa sürekli gelir öyle dusundum hep moralimi bozmadım ama doktora gittim tabiki yerleşme kanaması yada içerde kalanlar geliyo bibsure sonra öyle demişti doktor bana ama sen yine gidebilirsin sadce kese gorunur buyuk ihtimal bebek daha gorunmeyebilir alttan bakarsa görünür. En azinda kese etrafında kanama var yada yok onu ogrenirsin