yasarceyda12 Meral_63 saçmalama bacım daha çocuk içinde kum tanesi kadar 12-13den sonra yatmazsın zaten nasıl uyusanda gece kırk şekle giriyor insan
Havva578 Meral_63 tabiki hayir 15 16 haftadan sonra sol tarafa yatmaya çalışın bebeğe oksijen akışı daha iyi oluyor sol tarafa yatınca ben 32+3 ’ün bende yüz üstü uyuyorum hala uyandığımda öyle kalkiyorum
Elifmehmetemin Meral_63 valla canım ben 26 hafta oldum her gece soluma yatıyorum yüzüstü uyanıyorum senin kadar panik etmedim 😂 dikkat et ama korkma fazla canım rahat ol istemsizce dönüyorsun zaten uyku arasında
Adaklc6 Bsey olmaz karnın seni rahatsız edene kadar yat ben yatmadigima cok pişmanım boşu boşuna yan yattım 26 haftadayım basenlerim agrıyo artik dümdüz otoban gbi oldular 🤣🤣
ysee Haftalarına kadar rahat yat yatabildiğin kadar o haftalarda yüzz üstü uyumanın hiçbir etkisi yook. Yeterki karnın çıkmaya başladığında ahh keşke birazz daha yatsaydım deme 😂
Elifmehmetemin Meral_63 evet bende maf oluyorum sola yatınca kaburgalarım birbirine geçicek gibi hissediyorum