Mavro Stres çok kötü bir şey. Üzücü bir olay ama bu da aynısı olacak diye bir şey yok. Pozitif düşünün rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Kafanızı dağıtacak bir şeyler bulun.