Dml_emr Kızlar 39+2 günlük olduk bugün ve ben dünden beri ne yediysem hep geri çıkardım kusup durdum şimdide bi kasık ağrısıyla uyandım lavaboya gittim ve direk kustum bu neden olur normal mi acaba bilemedim daha önce yaşayan var mı
Dicle47 Dml_emr benimde son günler abi ilk aylarda yaşamadım miğde bulantısı filan yeni yeni başladı bendede
anneliktadi @Dicle47 ben de ilk doğumumda evde ishal olmuştum suni taktıklarında da hastanede kusmuştum açılma olurken mide bulantısı kusma olması normalmiş bence senin de rahmin açılıyodur canım takip et sancılarını😊