Hux Kızlar kaç gündür yazıyorum kaşıntım var die hala geçmedi berbat durumdayım doktorum excipial hydro die bi losyon verdi iyi gelir mi var mı kullananız çok kaşıntım ve kızarıklığım var
Hux 37.haftaya girdim önce göbeğimde çatlak oluşan yerker kabarık kaşınmaya başladı böyle pul pul oldu sonra kalçalarım ve kollarıma sıçradı ama uyutmayan bi kaşıntı
melo26 Hux o haftalarda normal canım hormonlardan bana da krem vermişti doktor. Bide bi sebeple baska bişe önermişti