Allah izin verirse yarın kontrole gideceğim bebeğim 4000 kg doktorum son iki randevudur eğer bu seferde hattı sayılır bi kilo artışı olursa suni sancı verebiliriz dedi. Açıklık 1 cmdi Çarşamba günü. Düzenli egzersiz yapıyorum. Ada çayı ananas hurma yürüyüş yapabileceğim ne varsa yaptım ama kanalda aşağı doğru inmedi. Dua eder misiniz? Yarına inşallah inmiş olsun da suni sancıya gerek kalmadan kolaylıkla sağlıkla bebeğimize kavuşalım. Bir de benimle aynı durumu yaşayan var mı? 40+3 olduk bugün itibariyle