Ysf78 Hanımlar henüz yeni 1 aylık hamileyim, sizler ne sıklıkla gidiyorsunuz kontrole, başlarda sanırım biraz sık gidiliyor sonra artık biraz daha azalıyor gibi, sizler hangi aralıklarla kontrole gidiyorsunuz?
KumpirsMom Ysf78 doktorunuz buna karar veriyor kiloluyum diye bana 15 günde bir gel demişti gittiğim hastane ve evim uzak diye ayda bire çıkardık bunu doktorunuzu belirleyip bir sonraki randevunuzu o şekilde alıyorsunuz ☺️ hayırlı olsun bu arada aramıza hoş geldin yeni hamiş 🫶🏻
hilal_tas94 Ysf78 hamilelik normal sürecinde ilerliyorsa eğer ayda 1 uygun görülür fakat bir sıkıntı durumu varsa 2 haftada birde çağırma durumu olabilir. Ama normali ayda 1 dir 32.-34. Haftaya kadar sonrasında haftada 2 kere çağırılmalar başlıyor tabi ❤️
Buse4161 Ysf78 6. 7. Ve 10. Haftada gittim son gittiğimde doktor bana artık 1 ay sonra geleceksin kontrole yani aydan aya geleceksin dedi
defnevedoruk Ysf78 ilk zamanlar 4 haftada bir 28. Haftadan sonra 2 haftada bir 32de 10 gün sonra gel dedi
Nur124 Merhaba evet 8. Haftaya kadar 2 haftada Bir gitmiştim daha sonra 4 haftada bir gelmemi söyledi doktor 32.haftaya kadar tabi aksi bir durum olmadığı sürece
Nur124 Aksiden kastım özellikle doktorunuz 2 haftayı yada 3 haftayı uygun görür size bağlı hayırlı olsun bu arada canım 🌸🌸
Hhatiicee Normalde ayda 1 gelmemi istiyor doktorum ama ilaç kullandığım için ilaçlarımin bittiği zamanlar 15 gune dusebiliyor
Ysf78 hilal_tas94 şimdi benimki yeni sanırım bir kaç kez üst üste gitmem gerekiyor ondan sonra ayda bire düşer demekkki 😊
Sultiss00 Ben devlet hastanesine gidiyorum 3,4 haftada bir çağırıyo bi problem görmüyosa 1 ay sonra gel diyo