Drya_ ben travel sistem kullanıyorum çokta memnunum 2.5 sene oldu. Öncelikle kabin boylar cift yön olmuyor benim icin buyuk eksi ben hem kendime doğru kullanıyorum cunku. Ayrıca puset takılanlarda puseti diğer koltuğun içine koyarak takıyorsun buda çok konforsuz oluyor. Biz ilk 5 ay büyük koltuğu çıkarıp puset taktık sonra diğerine geçtik. Benim bebek arabam katlanınca çok yerde kaplamıyor arabamızın bagajı küçük ona ragmen gayet rahat oluyor. Travel alacaksanız önerim küçük bir model seçin ağır ve hantal olmasın öyle olunca gayet kullanışlı