Gulsemin6155 Kızlar merhaba 38 haftalık olduk biz benim rahimimde baskı yok ama göbeğimin altında öne doğru aşırı baskı oluyor ayakta durduğum zaman kanala girmemiş galiba bebeğim sizlerde de öyle olan var mı nedir bu pek de anlatamadım ama yardımcı olur musunuz
siiinnem @Gulsemin6155 aynı benimde öyle bir ağrı oluyor ama ben daha 33 haftalık hamileyim birde vajinam yırtılıyormuş gibi oluyor aynı
Gulsemin6155 siiinnem benim vajina da ağrım yok alt göbek öne aşağı doğru düşmüş durumda orda kafası var baskı yapıyor aşağıya