Bende 2.5 sene önce spinal anestezi ile sezaryen oldum bel ağrısından ziyade beni baş ağrısı çok etkiledi çocuğuma bakamayacak haldeydim acaba iğne sinirlere varar mı verdi diye emara röntgene vs girdim sürekli bir şey çıkmadı ama hala kronik gibi baş ağrısı çekiyorum en ufak bi tetiklemeye bakıyor yani
Not: herkeste böyle olacak diye bir şey yok tabiki şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum yine spinal isterim çünkü doğduğundaki ağlamasını duymak her şeye değer ❤️