Kızlar bugün boğazımdan yutkunamıyorum cok halsizim, midemde de bulantı vardı kussam rahatlayacakmışım gibi diye acile gittim serum vs takıldı. İki gündür ishale çıkıyorum ama günde 1veya 2 kere sürekli degıl ve karnım bagırsaklarım gurul gurul ediyor. kandada beta bakıldı ama negatif maleseff. Bugünden sonra değişme imkanı yok değil mi böyle durum yaşadınız mı