Slay1 inanın arafta kaldım, normal akıntı gibi asla değildi ama nişanın da neye benzediğini bilemediğim için bir değişik hissettim. Salıdan önce doktorum yok zaten mecburen Salıyı bekleyeceğim. Su ve düzenli sancılar olmadıktan sonra dediğiniz gibi hastaneye gitmek gereksiz oluyor. Bekleyeceğiz bakalım son bir gün zaten 😌🫶🏼