İyi geceler kızlar ekimde bir gebelik geçirdim fakat öğrenmemle kürtaj olmam bir oldu çok istiyorduk eşimle ikimiz,fakat bir daha bir araya gelemedik göreve gitti malumunuz zamanımız kısıtlı oluyor uzun zamandır da yok önümüzdeki ay gelecek yeniden düşünüyoruz hesaplamama göre gelmesinden dört beş gün sonra regl olacağım yani gideceği zaman da yumurtlamama bir iki gün kalmış olucak çok merak ediyorum yumurtlamadan önce ihtimal olur mu bu şekilde hamile kalan var mı hakkınızı helal edin uzun oldu birazcık 💖💖🌸🌸