1Merling Selam kızlar cuma günü devlet hastanesinde doğum yapıcam sezaryen olacak 2 gün yatırıyorlarmış ikinci gün pazara geliyor pazar günü taburcu ederler mi bilgisi olan var mı?
Ddm28 31 Ocak Cuma günü sezaryen doğum yaptım 15 aylıktı kızım o zaman doktordan rica ettim hafta sonu taburculuk yoksa pazartesiye alalım günü diye o da problem olmaz pazar günü taburculuk var dedi hakikaten pazar günü taburcu olduk☺️