ogretmennn Cuma günü beta 500 küsür çıkmıştı yarın doktora gitmek istiyorum hiç gitmedim ve ne alemde çok merak ediyorum sizce kese vs gözükür mü
Nunuselllaa ogretmennn Çarşamba 612 idi benim cuma 2100 doktor kese belli olmaz dedi 5000 de görebilirz dedi
[silindi] ogretmennn 789 çıktıktan 4 gün sonra gitmiştim ve keseyi karından görmüştük. O gün beta 3381 idi. Tabi herkesin beta artış oranı aynı değildir ama bence biraz daha bekleyin rahatça görün :)
Asyaalin ogretmennn beta 1500 lerde minicik bi kese görünüyo betam perşembe günü 676 çıkmıştı dün minik bi kese gördük doktor 1500lere gelmiş demekki beta dedi
Hhatiicee Beta 3000 bin olunca vajinal olarak görülebiliyor cnm 5000 lerde zayıfsan karından gozukur bence 1 hafta daha bekle saglikli olup olmadığını öğrenmek istiyosan 2 günde 1 kan testi ver iki katına çıkarsa genelde saglikli gebelik oluyor.
Leontiine ogretmennn beta 1500’ün üstüne çıkınca vajinal ultrasonla kese görünüyor. Ben 1900lerdeyken bu şekilde gördü. 5.000 lere gelince karından görünebiliyor.
FRVP20 ogretmennn canım biraz daha sabredersen bir hafta 10 gün kadar Allahın izniyle kalp atışını da duyarsın gidince
Sengul2256 ogretmennn canım garanti olsun 1 hafta daha bekle öyle git net görünsün herşey erkenden gidince daha stresli olyo