Kubrakuzey Nuribasak yok canım yaaa ben daha 19+5 haftalığım seni bilmiyorum ama kafasının yumruk kadar olmasına imkan yok bide 1 aydır oluyo bende yani 15 haftalıkken kafası daha miniciktir senin kaç haftalık bilmiyorum belki seninki kafadır ama benim değil eminim🤣
Nuribasak Kubrakuzey 30+3 teyim doktora gittim de söylemiştim o da kafası demişti ondan söyledim canim
Mom72626 Kubrakuzey göbek deliğinin üst kısmında ağrı,sancı ya da başka şekilde şikayetleriniz oluyor mu ? Ve ilk doğumunuzdan sonra o kısımlarda ağrı oldu mu ? Sezeryan mı oldunuz ?
Ssraa Kubrakuzey yalnız onu ilk yaptığımda sol tarafta oldu daha sonra ki denemelerde ortada oldu🤭 yer mi değiştirdi acaba🤔
Kubrakuzey Nuribasak ha senin bebeğin büyükmüş onun kafası olabilir ama benimkinin kafası daha o kadar değildir e poposuda aşağıda daha doğum pozisyonunu almadığı için🤔 ama ne zaman yapsam top aynı yerde beliriyor bu bebek hiç mi kıpırdamıyor😂
Kubrakuzey Ssraa işte benim kafamı da bu kurcalıyo ben ne zaman yapsam hep ortada oluyo bebek olsa hiç mi kıpırdamaz hep aynı yerde durması mümkün değil ben o yüzden benim topun bebek olduğunu düşünmüyorum ama sizin yer değiştirmiş sizin bebeğiniz olabilir bide göbek deliği üzerinde oluyo acaba plasenta mı diyorum ama bildiğim kadarıyla plasenta yumuşak bişey bu benimki sert ele geliyo 🤣🤣
Dryatpzglu Kubrakuzey benim yukarıdan aşağı şekilde oluyor 😂 top gibi değil de 3-4 parmak genişliğinde dışarı çıkarıyorr. Bilmiyorum anlatabildimmi 😂 ama top gibi değil yani
Dryatpzglu Kubrakuzey evet doktora sorma gereği falan duymadım bugün sağlık ocağına gidicem ona soriyim bari unutmazsam 😁 Kalkarken kaslar falan kasılıyor ya ondandır diye düşündüm ben hepp
esractn Kubrakuzey 19 haftalik ikiz benimkilerde 💕 Benimde sağ tarafim sisiyo hep yumruk gibi bazen 🤭😁 yamuluyo bazen benimde yani😂
Kubrakuzey esractn sizinki durup dururken oluyor anladığım kadarıyla benimki yaptığım harekete bağlı karnım kasılınca oluyor yani ne zaman istersem o yamulmayı yapabiliyorum 😂
Kubrakuzey Mom72626 yok hiç ağrı olmuyor ilk doğumum sezaryen ama doğumdan önceki gebelik döneminde de o yamulma oluyordu aynı yerde ayni şekilde 🙄
Kubrakuzey Dryatpzglu bende öyle düşündüğüm için hiç sormadım hep aynı yer oluyor çünkü sağlık ocağından çok net cevap alacağınızı sanmıyorum ama sormaktan bişey kaybetmeyiz tabi☺️
Mom72626 Kubrakuzey canım göbek fıtığında olabilir. Ondan sordum. Genelde sinsi oluyor umblikal herni diyoruz biz ona. Çok şiddetli olmasada az ağrın,kasılmaların olabilir diye sormuştum. Sen en iyisi doktora sor bir kontrol etsin.
Dryatpzglu Kubrakuzey ordan geçen damarla alakalı dedi 😂 Devlete gidiyorum doktora ordan da ben pek net cevap alamıyorum bi konu hakkında 😂
Kubrakuzey Mom72626 vallahi açıkcası Canım pek kıymetli değildir yani öyle ufak bi sancıysa hissetmiyor olabilirim ama şimdi siz söyledikten sonra orda bi ağrı hissetmeye başladım sanırım psikolojik 😂😂
Mom72626 Kubrakuzey 😂😂 ben genel cerrahi doktorunun yanında çalışıyorum genelde bize bu tür vakalar çok sık geliyor. Genelde kontrol amacı gelen hastalarda bile biz teşhis koyuyorduk. Çok şiddetli ağrısı olanda geliyordu. Demek istediğim doktorunuza sorun bi.
Kubrakuzey Mom72626 midemin altı göbek deliğimin üstü tam ortada yani yumruk büyüklüğünde tarifimle uyuşuyor mu gördüğünüz vakalar 🤔 bakın korktum şimdi oğlumu da çok kucağımda taşıyorum ama oğluma gebeyken de vardı🙄
Mom72626 Kubrakuzey evet canım göbek deliği,göbek deliğinin altı,üstü, yakını genelde oralarda oluyor zaten. Ama ben sadece benzettim sen yine de doktoruna sor. Ağrın olmadığı için belki başka birşeydir. Yine de sen boşverme
Kubrakuzey Mom72626 aynen sorayım sadece gebelikte gördüğüm için önemsemedim galiba sürekli olsa kesin giderdim ama aklımda kalmasın teşekkür ederim ☺️